A titánok kora

A Föld országai globális gazdasági válságtól szenvednek, amikor egy magát titánnak nevező idegen faj érkezik a világűrből. A titán katonák átveszik az irányítást a bolygó fölött, és felsőbbrendűségükre hivatkozva megfosztják az embereket minden önrendelkezési joguktól. A politikai vezetők hamar megalkusznak a titánokkal, a civil ellenállás is elbukik. Diána, egy tehetséges, de bajkeverő hírében álló újságírónő azonban csak látszólag adja fel a küzdelmet, társaival készül valamire, és a titánok sok titkára fényt derít. Ez az első blogregényem, remélem, szívesen olvassátok majd. Kérlek benneteket, hogy hozzászólásokkal segítsetek, és ötletekkel, kérdések felvetésével vegyetek részt ti is a történet alakításában.

Blogregény ajánló

Blogregény.com: Itt olvashatod és alakíthatod a weben kialakuló sci-fi regényt, a Láncvilágot

Friss topikok

  • Kovács Andrea: Kedves Olvasók! Újabb résszel bővült a blogregény. Eszerint már olvasható a 27. rész: A múlt árn... (2010.05.16. 12:55) Üzenet - ÚJ! - 27. rész
  • Wyr: Nagyon jól halad a történet, már várom a 23. részt. Amúgy nagyszerű eddig. (2010.02.15. 14:29) 22. rész: Pusztuljatok!
  • Wyr: Nagyon jól alakul, de ezt te is tudod. :) (2009.10.02. 15:31) 16. rész: A másik nem
  • Wyr: Egyre jobban tetszik. Az nagyon jó, hogy kezd kialakulni a főbb szereplők jelleme. Egyre árnyaltab... (2009.09.15. 11:24) 15. rész: Zsarolás
  • Kovács Andrea: Kedves Olvasók! Megfordítottam a sorrendet az újonnan bekapcsolódó olvasók kedvéért, ezért az új ... (2009.09.10. 18:03) 14. rész: Még egy kis intrika

26. rész: Tudat és ösztönök

Kovács Andrea 2009.07.30. 17:25

- Tapintatlan voltam reggel, Diána, nem kellett volna szóbahoznom Lor Drakunt az asztalnál - kezdte mondandóját Volkovics rögtön, amint ajtót nyitott neki a lány, és betessékelte a szobájába - Úgy látom, hogy valami más is bánt.

- Jól látod, André. Ideje őszintén beszélnünk egymással. Nem kellett volna utánam küldened Kolját. Én felkészültem arra, hogy akár megölöm Drakunt, akár nem, foglyul esek. Mindent megtettem azonban annak érdekében, hogy a neked tett ígéretemet teljesítsem, vagyis kiszabaduljon a fiad, és az embereid is épségben elmenekülhessenek az állomásról, sőt, bonuszként még titán gyártású fegyvereket is szereztetek.

- Amiért hálás is vagyok, nem értem, mi a probléma.

- Hagyd a parasztvakítást! Sok mindent utálok, de azt mindennél jobban, ha hülyének néznek. Gondolom, nem tervezted, hogy ebben a sziklába vájt luxusvillában fogod tengetni a hátralévő életedet, bezárva ide a tinédzser fiadat is, akit aligha tudsz sokáig itt benntartani. Rájöttél, hogy fontos lehetek Lor Drakunnak, meg aztán itt van Gero is, velünk megvásárolhatod a titán vezértől a szabadságotokat. Igaz, én kerestelek meg, üzletet ajánlottam, de most úgy érzem, hogy átvertél.

- Szó sincs róla! Egy gazember vagyok, sokszor megszegem a törvényt, de jegyezd meg, hogy az alvilágban egy napot sem él túl az, aki nem tartja meg az adott szavát. Az én világomban mások a szabályok és más a becsület. Te máris híres lettél, tisztelnek a bűnözők azért, amit véghezvittél, velem meg ki kötne üzletet, ha eladnálak téged pusztán a szabadságomért? Én régi vágású maffiózó vagyok, nem maradok adósa senkinek: kegyetlenül leszámolok azokkal, akik átvernek vagy az utamba állnak, de megbecsülöm azokat, akik hasznot hoznak nekem. Bár elismerem, van logika abban, amit feltételezel rólam, a körülmények is látszólag igazolják, ezért nem sértődöm meg. Egy kapzsi, piti bűnöző, aki nem képes messzebbre látni az orránál, nyilván ezt tenné veled, de én nagyban játszom: az űrállomást akarom, és ha beválik a tervem, te leszel mellettem a világ legbefolyásosabb asszonya, hidd el! Ja, és egy valamiről meg is feledkeztél: ha ki akarnálak adni téged és Gerót ennek a Drakunnak, mi a fenének végeztetnék egy fájdalmas és ráadásul igen költséges plasztikai műtétet Kolján? Minek küldeném őt vissza az űrállomásra?  

- Ez igaz, erre tényleg nem gondoltam - ismerte be Diána - Sajnálom, talán már nem tudok senkiben sem megbízni.

- Jó, hogy ezt időben tisztáztuk. Jogos, hogy nem bíztál meg feltétel nélkül bennem. Alig ismerjük egymást, én bűnöző vagyok, szóval, megértelek. A Lor Drakunnal való kapcsolatod pedig egészen más miatt érdekelt. Bevallom, féltékeny vagyok.

- Hogy mi?!

 

- Nem szeretem jelét adni a gyengeségnek, ezért maradjon köztünk, amit most elmondok. Diána, te nem egyszerűen csak egy szép nő vagy. Olyasmi van benned, amit plasztikai sebészek nem adhatnak meg más nőknek. Lehet, hogy a tested vagy az arcod nem olyan tökéletes, mint a fotoshoppal feljavított nőknek a férfimagazinokban, de mégis olyasmit sugárzol magadból, ami levesz minden igazi férfit a lábáról. A szépséged belülről, a lelkedből fakad, te különleges vagy. Flörtöltem veled, mert férfi vagyok, ez van a génjeimbe írva, ezt kellett tennem. De közben aggódom is miattad. Én megkaphatom bármelyik nőt ezen a világon, de téged nem, mert a te szívedet ruhákkal, ékszerekkel, gyertyafényes vacsorákkal nem lehet elnyerni, te nem ez a kategória vagy. Tartok tőle, hogy erre Lor Drakun is rájött, de ez a ragadozó már kiszemelt prédának, és nem nyugszik, amíg le nem terít. Megtalálja a módját, ha nem így, hát akkor erővel. Ezt már az akció előtt tudtam, ezért küldtem utánad Kolját, hogy hozzon el onnan. Nem szeretném megkönnyíteni ennek a titán alfahímnek a dolgát. Ezen a Földön eddig én is alfahímnek hittem magamat, ez a titán viszont simán másodrendűt csinál belőlem, ezt pedig nem engedhetem meg, na innen a féltékenység. De félretéve a személyes érdekeket, meggyőződésem, hogy ti ketten, Lor Drakunnal egy párt alkotva olyan erőt képviselnétek, ami felborítaná az egyensúlyt a világunkban. Lehet, hogy még az övében is. Ez pedig nem szolgálja az érdekeimet. Én ebben a világban tanultam meg érvényesülni, és ezt a rendet akarom fenntartani, amíg csak lehet. Ezért mondom neked én is, hogy válassz akárkit, csak azt a titán ne! Mindent megteszek, hogy távol tarthasd magadtól őt.

- Nem kell aggódnod, egy porcikám sem kívánja Lor Drakunt.

- Ebben nem vagyok olyan biztos.


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://titanok-sci-fi.blog.hu/api/trackback/id/tr221969615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása